Tänään on 19.03.2024, 10:06.

Betzest

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
Nagilny
Jäsen
Viestit: 771
Liittynyt: 19.11.2020, 19:51
Pisteitä: 677

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja Nagilny »

Itse olen täältä saanut vielä viime aikoinakin rahat (koputan puuta..), mutta limitit kyllä tuli.
Dokkareitakin kysyttiin uudestaan vaikka viime viime vuonna ne toimitin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MoppaJ
Jäsen
Viestit: 179
Liittynyt: 27.09.2016, 11:33

Tuotto: +4.24 yks.

Palautus%: 100.35%

Panosten ka: 5.65 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 154

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja MoppaJ »

Onko sivu vielä toiminnassa. Onko ollu ongelmia?

Sain itse noston ulos 31.5 mutta kaverilla nyt ongelmaa kun livechat pois päältä ja sähköposteihin ei vastailla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


avatron
Jäsen
Viestit: 229
Liittynyt: 06.05.2018, 20:14
Pisteitä: 237

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja avatron »

Etusivulla lukee:
Dear Esteemed clients,

Kindly note that due to unforeseen circumstance Betomall Ltd, operator of Betzest Limited will be terminating its operations. Players are able to login to their account and request a withdrawal which will be handled in line with our withdrawal procedures.

The website will be available until the 31st July 2022 during which time we will be contacting all players via email, phone or mail in order to withdraw their balances. After this date pending balances will be transferred to the Malta Gaming Authority accordingly.

We thank you for being part of our story and wish you the best of luck!
Itselläni tuolla muutama satanen. Nostosivun Withdraw nappulat disabloitu, joten en pysty tekemään nostopyyntöä. Lukee, että "Customer informations should be updated. Go To Personal Information", mutta ei tuolla Personal Information sivulla pysty mitään päivittämään. Laitoin sähköpostia pari päivää sitten, mutta ainakaan vielä en ole saanut vastausta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.06.2022 23:17 <LFM> Mulla selvityksessä oma parin kilon keissi, Betzest vei siis tililtä rahat


avatron
Jäsen
Viestit: 229
Liittynyt: 06.05.2018, 20:14
Pisteitä: 237

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja avatron »

Itselleni vastasivat viimein että kyseessä oli tekninen ongelma, joka on nyt korjattu. Pistin saman tien Trustly nostopyynnön koko saldolle ja rahat tulikin muutamassa tunnissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


LFM
Jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 08.11.2004, 23:11
Pisteitä: 20

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja LFM »

Mulla on jäänyt mielikuva, että joku Betzestin suomalaisista asiakkaista oli päässyt vahingossa kirjautumaan toisen asiakkaan tilille. Jos tämä pitää paikkansa, niin olisiko mahdollista pistää yv:llä viestiä mulle, kiitos.

Sain Betzestilta listan käyttämistäni IP osoitteista, ja kaikki on ihan omia sisäänkirjautumisia.

Tämä on tosi kummallinen juttu muutenkin, heillä muotoiltu asia niin että IP on " related " jollekin kirjautumiselle. Tämä voi ilmeisesti tarkoittaa, että on lähellä mun käyttämää IP osoitetta ja ei kuitenkaan sama, outoa.

Tosiaan, reilut kaksi kiloa kiinni täällä ja naputtelen valitusta eteenpäin. Jos jollain apuja, niin otetaan kiitollisena vastaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


LFM
Jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 08.11.2004, 23:11
Pisteitä: 20

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja LFM »

No niin, nyt tarvittaisiin apuja sitten palstalaisilta. Voisiko Ylikerroin myös pitää tämän postin jotenkin näkyvillä, että tavoittaisi mahdollisesti halutut henkilöt.

Sain MADRE:sta päätöksen joka meni Betzestin eduksi. Teen tuosta valituksen, mulla on ihan relevantti perustelu, mutta apu olisi tarpeen todisteluissa. Sain nyt myös listan syistä ja IP login tiedot.

Eli, Betzestin listan mukaan mun tilille on kirjauduttu IP osoitteesta 176.93.228.78 päivinä 1.1.2021, 2.4.2021, 3.4.2021. Lisäksi samasta osoitteesta on kirjauduttu kolmannelle käyttäjätilille 29.4.2021.

Näiden kirjautumisten takana on kaksi käyttäjänimeä, jotka ovat koivulaa ja supervillu. Arvaisin että käyttäjät ovat tämän foorumin jäseniä. Toivoisin teiltä yksityisviestiä minulle, tämä auttaisi asian selvittelyssä.

Edellisessä postauksessani muistelin, että joku tämän foorumin jäsenistä oli pystynyt kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille Betzestillä. Tämä voisi olla minun tilini, ja tieto tästä varmistaisi myös MADRE:n valituksen läpimenon.

Apua toivotaan, kiitos.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ylikerroin.com
Jäsen
Viestit: 1062
Liittynyt: 21.12.2013, 11:56
Pisteitä: 1942

Re: Betzest

Viesti Kirjoittaja Ylikerroin.com »

LFM kirjoitti:
06.12.2022, 17:53
No niin, nyt tarvittaisiin apuja sitten palstalaisilta. Voisiko Ylikerroin myös pitää tämän postin jotenkin näkyvillä, että tavoittaisi mahdollisesti halutut henkilöt.

Tervehdys ja tsemppiä taisteluun. Voisit luoda tästä kokonaan oman viestiketjun niin voisimme liimata sen jatkuvasti tuonne ylös näkyviin, josko se sitä kautta paremmin tavoittaisi haluttuja henkilöitä. Muuten näillä ketjuilla on tapana painua unohduksiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin