Lähetin SIA:aan emailin ja kuinka ollakaan vastaus tuli minuutissa! Sanoivat, että kaikki voitot maksetaan nykyään varmasti. Onko kellään kokemuksia viime ajoilta kyseisestä kanadalaisbookiesta?
Toiseen kysymykseen vastasivat, että Western Unionilla ei enää voi siirtää rahaa pelitilille, mutta kannattaako muutenkaan eli toimivatko kotiutukset todella? Olin itse pari vuotta välissä työkomennuksella Espanjassa, eikä jenkkilajeja NBA:ta lukuunottamatta juurikaan tullut seurattua ennen kuin nyt taas.
Joku muukin bookie on muuten ilmoittanut, että a)Western Union -siirrot eivät enää käy tai b)Western Unionin logoa ei saa käyttää "gambling"-firmojen yhteydessä.
Mikäli Western Union kieltää vedonlyöntifirmoille rahansiirrot kokonaan, on kai sitten avattava tili jollekin lukuisista online-rahansiirtopuljuista. Itse asiassa Moneybookersille tuli jo avattua, mutta aika kiven takana senkin toimimaan saaminen oli. Luottokortti olisi helpoin tapa, mutta mielellään en itse pelaa luotolla. Jos tieto siitä, että Sampo-pankin Visa Electron käy kunhan Visa-tunnus näkyy, pitää 100% paikkansa, pitänee avata Sampoon tili...

Minikommentit