Tänään on 28.03.2024, 22:30.

Pokeripelit tiukentuneet...?

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Pokeripelit tiukentuneet...?

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Niin, mitä mieltä harrastajat olette, onko pikkulimiittienkin pelit tiukentuneet? Olen itse pelaillut vajaan vuoden asenteella "mukavaa ajanvietettä jossa voi pikkuisen hankkia sivutienestejä", mutta täytyy nyt sanoa että pelit on niin tiukkoja pikkulimiiteissäkin että hauskuus on kaukana.

Periaatteessa mukavaa on pelata shortti NL:ää mutta siinä heiluntaa harrastelijan kassalle on paljon. Täyden pöydän NL:ä on aika tylsää pelattavaa. Olen ollut huomaavinani että pienissä sittareissa on aika rento pelata ja paljon fisuja; mutta siinäkin useasti pelin loppuvaiheessa voittaja selviää sillä kenelle sattuu kortit paremmin, ts. tarkoitan sitä että all-in tilanteita tulee paljon eteen jossa pitää maksaa esim. ns. marginaalikäsillä.

:evil: Eli mitä tässä sitten valittelen? Sitä, että taitaa tämä harrastus mennä kohta ainaskin tauolle, en tiedä lopettaako sitten kokonaan. Pelaaminen ei ole enää rentouttavaa, en tiedä miksi, ehkä alitajuisesti kai haluaa voittaa edes vähän rahaa pelatessaan jotta into pelaajana kehittymiseen säilyy... Tällä hetkellä en häviä mutta en juuri voitakaan, aika lailla +-0 tilanne kassan suhteen. Ehkä jos palaisi nyt pelaamaan vähäksi aikaa sittareita, jos se pelaamisen intohimo sieltä vielä löytyy.

Ajatuksia... :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

Noista sittareista sanoisin pari sanaa. Eli se loppupeli voi vaikuttaa pelkältä arpomiselta mutta sitä se ei todellakaan ole. Hyvä sittaripelaaja saa suurimman osan edgestään juuri loppupelistä. Pitää puskea oikeissa paikoissa ja monet näistä selvistä allin-puskuista voivat vaikuttaa melko typeriltä jos ei asiaan ole perehtynyt. Ja toki myös muiden puskujen maksaminen oikeissa tilanteissa on yhtä tärkeää. Varsinkin bubblean aikoihin on tärkeä olla aggressiivinen. Välillä tulee sellaisia tilanteita että jos on bubble käynnissä niin on oikein mennä allin joka ikisellä kädellä niin kauan että joku tippuu tai pöydän balanssi muuten radikaalisti muuttuu. Tätä sitten paistit ihmettelevät ja varsinkin kun vedät 36suitedilla "törkeästi" ohi heidän ässäkallestaan. Ei tästä nyt mitään hienoa strategiapostia tullut mutta tosiaan sittareiden loppupelissä on hyvinkin taitoa mukana.

Ja mitä pelien tiukentumiseen tulee, itse en sitä ole huomannut. Ehkä totaalisia säheltäjiä törmää harvemmin mutta yleisesti ottaen ihmiset pelaa yhtä huonosti kuin ennenkin.

Ja vielä että jos pelaaminen ei ole enää mukavaa tai rentouttavaa niin väkisin ei kannata puurtaa. Siitä ei tule mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jantta
Jäsen
Viestit: 241
Liittynyt: 31.01.2003, 11:47
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jantta »

Minäkään en ole huomannut mitään selkeää systemaattista tiukennusta peleissä, mutta tietyissä verkoissa on ollut havaittavissa että pelejä rahoittavat vakiopaistit ovat menneet katki ja siirtyneet velkoineen joko tuonelaan tai toisiin verkoihin ja jäljelle on jäänyt vain kasa sharkkeja pelaamaan toisiaaan vastaan.

Löysää rahaa ja peliä löytää kyllä vielä erittäinkin hyvin, pelinpaikan ja -pöydän valinta on ehkä tullut hieman tärkeämmäksi kuin esim omista alkuajoistani 4v sitten. Kannattaa suosia paikkoja missä saa pelata lämminverisiä etelän eläviä vastaan eikä kouliintuneita sharkkeja vastaan :!:
Hieman karrikoidusti mutta kuitenkin noin se menee. Monissa mestoissa tuokin on totta, että pienemmissä limiteissä on tiukempaa peliä kuin isommissa, jopa todella isoissa. Tämähän ei ole mitenkää hämästyttävää, sillä kunnon gamblaajat haluavat mennä suoraan opettelemaan pokerinalkeita isoihin pöytiin, eihän siitä muuten adrenaliinia riittävästi erity 8) Tai sitten vain yksinkertaisesti joillakin on niin paljon rahaa että ei tunnu missään hävitä muutama kilo ajanvietteenä....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

Bossiahan taidetaan yleisesti pitää aika kalaisana paikkana. Sieltä on parissa kuukaudessa syystä tai toisesta lähtenyt aikamoinen liuta pelaajia ja pesuveden mukana on kalojakin luonnollisesti poistunut. Esim. viime perjantaina ihmettelin kun 21-> ei juuri 4000 pelaajaa enempää ollut ja onhan tuolla joskus ollut tuplaten porukkaa samoihin aikoihin.

Ilmeisesti joku skini on vaihtanut verkkoa, hämärä muistikuva olisi että Bet&Win (bwin) olisi vaihtanut Bossin Ongameen, vai ostivatko koko roskan jopa pois... Muista verkoista ei ole nyt aktiivista kokemusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Ehkä tosiaan oma ajatukseni pelien tiukentumisesta on sitten harhaluuloa, asiallisia vastauksia teiltä! Tuntumani tiukentumiseen ei ole niinkään ehkä floppiprosentissa, vaan siinä, että nykyään kovin moni ei lähde haastamana PF reissua tai maksamaan all-in lyöntejä kuin ennen pienissä NL peleissä. Eilen viimeksi sain 10 min sisään kahdesti ässät käteen (mikä tietysti hyvää tuuria kun noin lyhyellä ajalla), ekalla koetin korottaa n. 3.5 BB etupositiosta, kaikki foldas. Kohta sama uudestaan, löin preflop 3 x BB keskipositiosta, kaikki foldas. Jotenkin tuntui että varsinkin etupositiosta ennen lyödessä, pienissä NL peleissä ainakin yksi katsoi flopin. Tämä siis Partylla.

Tässä nyt vielä eilisiltana enemmän koetin "analysoida" omaa peliäni, ja taitaa tässä olla jopa ihan kyllästymisestäkin kyse. Olen viimeisen parin viikon aikana kokeillut nimittäin eri pelejäkin; kun tavallisesti pelaan vain NL Hold-emiä niin nyt on kokeiltu Omahaa, Omaha H/L:ää ja fixed HE:täkin...

No, kotiutin yhtä pelitiliä lukuunottamatta kaikki rahat, jos vaikka vähän koettaisi harventaa pelaamisen rytmiä ja katsella muitakin pelejä kuin NL HE:tä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Malifous
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 07.04.2007, 21:43
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Malifous »

Partylla on vieläkin ihan tajuttomasti kaloja. Just napsahti 50 pelaajan sit & go voitto = ).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Wille_78 kirjoitti:Ehkä tosiaan oma ajatukseni pelien tiukentumisesta on sitten harhaluuloa, asiallisia vastauksia teiltä! Tuntumani tiukentumiseen ei ole niinkään ehkä floppiprosentissa, vaan siinä, että nykyään kovin moni ei lähde haastamana PF reissua tai maksamaan all-in lyöntejä kuin ennen pienissä NL peleissä. Eilen viimeksi sain 10 min sisään kahdesti ässät käteen (mikä tietysti hyvää tuuria kun noin lyhyellä ajalla), ekalla koetin korottaa n. 3.5 BB etupositiosta, kaikki foldas. Kohta sama uudestaan, löin preflop 3 x BB keskipositiosta, kaikki foldas. Jotenkin tuntui että varsinkin etupositiosta ennen lyödessä, pienissä NL peleissä ainakin yksi katsoi flopin. Tämä siis Partylla.
Noissa pikkupöydissä vaikuttaa aika paljon se, millä stackilla tulet pöytään mukaan. Itse olen pelaillut lähinnä 0.5/1 tai 1/2 NL ja pelissä on aivan eri meno jos tulet pöytään sisään 200€ tai esim 27€:lla. Kannattaa tulla pöytään välillä stackilla joka näyttää siltä että joku tuli vaan tuhlaamaan pari kymppiä ja vaikka vetää kärkeen pari hölmöä raisea niin jo alkaa tulla korotuksilla maksua. Voi kuulostaa typerältä itsestään selvyydeltä mutta tulipahan sanottua jos et ole kokeillut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Tulipa nyt itsekin luettua mitä reilu puoli vuotta sitten on kirjoittanut. :lol:

Siirryin jokin aika sitten PokerStarsilta kokonaan Ongamelle --> nyt on löysiä vastustajia ainakin pienissä peleissä mutta softa/clientti on melko lailla syvältä. Eli NL 6-max tuntuu olevan edelleen se mun laji missä olen hyvä...

Sikäli omat ajatukset jalostuneet edellisestä että rollin pitää olla kohdallaan, nyt pelaan ajatuksella jossa vien pöytään 5% pelikassasta --> tämä määrittää myös limiitin. Ehkä alkuperäinen viesti kirjoitettiin osittain tiltissä tai peliin kyllästyneenä. Olen huomannu että tämäkin harrastus vaatii sopivia taukoja, jotta se pysyy harrastuksena ja mielekkäänä.

Alkuperäiseen aiheeseen --> NL shortissa on löysiä pelaajia mutta NL25:ssa ja siitä ylöspäin löysiä vastustajia on harvemmassa. Sittareissa on edelleen paljon löysiä vastustajia mutta varianssi on ainakin omalla kohdalla isompaa kuin NL shortissa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


palatoss
Jäsen
Viestit: 82
Liittynyt: 05.08.2004, 13:22
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja palatoss »

Wille_78 kirjoitti:Alkuperäiseen aiheeseen --> NL shortissa on löysiä pelaajia mutta NL25:ssa ja siitä ylöspäin löysiä vastustajia on harvemmassa.
Mitäs tuo NL25 tarkoittaa? 25 euron iso blind?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


funkaho
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 17.02.2007, 07:07
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja funkaho »

0.25$ big blind.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palatoss
Jäsen
Viestit: 82
Liittynyt: 05.08.2004, 13:22
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja palatoss »

funkaho kirjoitti:0.25$ big blind.
Kiitti tiedosta. Olen itse aloitellut pokerin pelaamista 0.05/0.10$ pöydässä. En tiedä onko mulla aloittelijan tuuria, mutta olen kyllä menestynyt mielestäni ihan hyvin. Pelityylini on varmaan keskivertoa aggressiivisempi ja olen huomannut että sillä pärjää ihan hyvin ainakin tuossa halvimmassa pöydässä. Missä vaiheessa kannattaisi siirtyä isompiin pöytiin? Olisiko joku tietty määrä pelattuja käsiä ja niissä voitollinen tulos hyvä tavoite vai sitten tuolloinen "tietty prosentti pelikassasta pöytään", mitä Wille_78 suositteli?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

Viesti Kirjoittaja Rooney »

palatoss kirjoitti:Kiitti tiedosta. Olen itse aloitellut pokerin pelaamista 0.05/0.10$ pöydässä. En tiedä onko mulla aloittelijan tuuria, mutta olen kyllä menestynyt mielestäni ihan hyvin. Pelityylini on varmaan keskivertoa aggressiivisempi ja olen huomannut että sillä pärjää ihan hyvin ainakin tuossa halvimmassa pöydässä. Missä vaiheessa kannattaisi siirtyä isompiin pöytiin? Olisiko joku tietty määrä pelattuja käsiä ja niissä voitollinen tulos hyvä tavoite vai sitten tuolloinen "tietty prosentti pelikassasta pöytään", mitä Wille_78 suositteli?
Varmaankin tärkeimpiä asioita isompaan pöytään siirtymisessä on se, että tunnet hallitsevasi(=voitat pitkässä juoksussa enemmän rahaa kuin häviät) tämänhetkisen tason. Ja tokihan se toistojen eli pelattujen käsien määrä on myös tärkeä asia, mutta ei ole kenellekään voi sanoa tiettyä käsimäärää, jonka jälkeen olet "valmis" siirtymään tasoa ylemmäs. Oma mutu-tuntuma on mielestäni kaikkein paras keino tuohon oman tasonsa määrittämiseen. Ainahan voit kokeilla yhtä isommalla limiitillä pelaamista, mutta jos huomaat, ettet vielä pärjää tällä tasolla, vaihda takaisin yhtä alemmalle tasolle ja koitat vaikka viikon tai kahden päästä uudestaan.

Ehkäpä tärkein asia tason vaihdossa on se, että kuinka pystyt käsittelemään sillä tasolla pelattavia rahasummia ja kuinka pystyt käsittelemään tilttiä suuren potin häviön jälkeen, koska juuri tilttipelaajat häviävät eniten rahaa. Tämän huomaa ehkä kaikkein parhaiten headsupissa, jossa tiltissä olevalta kaverilta voi voittaa hyvinkin äkkiä suuriakin summia.

Tuo on aika hyvä "sääntö" tuo "tietty prosentti pelikassasta pöytään". Ei tietenkään ole järkevää lähteä isompaan pöytään, jossa jo pelkkä minimi buyin tekee suuren loven pelikassaasi. Juuri joku 4-6% pelikassasta on sopiva sijoitus yhteen pöytään. Mutta jos pöydässä olevan rahamäärän keskiarvo on esim. 5 euroa pelaajaa kohden voi miettiä kannattaako itsekään sijoittaa 10 euroa siihen pöytään. Toki suuri stäkki toimii peloitteena pienempää stäkkiä vastaan, mutta sitä vastaan on taas sitten toisaalta helpompi hyökätäkin.

Parhaimmin opit pokeria pelaamalla, mutta on myös tärkeää lukea pokerikirjoja. Ja lisäksi netistä löytyy paljon hyödyllisiä sivustoja, joista löytyy artikkeleita pokeriin liittyen. Suomenkielisistä sivustoista mm. http://www.pokeri.info/pelistrategia.htm :n artikkelit olivat erittäin valaisevia, kun luin ne joskus alkuaikoinani ajatuksella läpi. Myös http://www.pokerisivut.com/ :in foorumiin suosittelen perehtymään.

Itse olen pelannut pokeria säännöllisesti 1,5vuotta ja pelaan tällä hetkellä 0,5/1NL shorttia, josta olen itsekin hiljalleen siirtymässä 1/2NL shorttiin, sekä satunnaisesti 1/2NL heads uppia ja 0,25/0,50PL omahaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


palatoss
Jäsen
Viestit: 82
Liittynyt: 05.08.2004, 13:22
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja palatoss »

Rooney kirjoitti:Suomenkielisistä sivustoista mm. http://www.pokeri.info/pelistrategia.htm :n artikkelit olivat erittäin valaisevia, kun luin ne joskus alkuaikoinani ajatuksella läpi. Myös http://www.pokerisivut.com/ :in foorumiin suosittelen perehtymään.
Juuri noiden sivujen artikkelit luin ennen kuin aloin pelaamaan. Ehkäpä sitä kohta voisi käydä kokeilemassa isompaa pöytääkin...

Threadin aiheeseen eli pöytien tiukentumiseen en voi paljoa sanoa, koska en ole kauaa pelannut. Mielestäni tuossa 0.05/0.1 pöydässä peli on melko löysää. Silloin kun peli on jostain syystä ollut mielestäni tiukempaa, niin olen itse koettanut käyttää sitä hyväksi bluffaamalla turnilla silloin kun mukana on vain pari-kolme pelaajaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

Viesti Kirjoittaja Rooney »

palatoss kirjoitti:Threadin aiheeseen eli pöytien tiukentumiseen en voi paljoa sanoa, koska en ole kauaa pelannut. Mielestäni tuossa 0.05/0.1 pöydässä peli on melko löysää. Silloin kun peli on jostain syystä ollut mielestäni tiukempaa, niin olen itse koettanut käyttää sitä hyväksi bluffaamalla turnilla silloin kun mukana on vain pari-kolme pelaajaa.
En itse tosiaan pelaa nykyisin noita pienempiä pöytiä, mutta mitä olen joidenkin kavereitteni pelaavan, niissä peli tosiaan on löysää. Korottamattomat flopit katsotaan lähes jokainen, koolataan värin- tai suoranvedoilla tai keskipareilla jopa potin korotuksia tai katsotaan all-inejä vedoilla. Nämä ovat juuri aggressiiviselle pelaajalle unelmapöytiä. Täytyy vain kuitenkin muistaa, että onhan se kerta hävittävä kolmesta/neljästä näitä vastaan, mutta pitkässä juoksussa tulet joka tapauksessa voittamaan näiltä pelaajilta enemmän kuin he sinulta.

Ja muutenkin marginaalikäsillä jokaisen flopin katsomalla varmasti häviää enemmän rahaa kuin voittaa, pelkästään jo blindeissä. Ellei peli taasen ole tiukkaa ja voit näin ollen flopin tai turnin jälkeen bluffaamalla voittaa potteja.

0,25/0,50NL- pöydistä ja siitä suuremmista alkaa vasta löytymään tiukempia pelaajia. Erona vielä se, että tällä tasolla alkaa jo pelaajatkin olemaan huomattavasti parempia kuin noilla alemmilla limiiteillä. Näillä pöydillä näkeekin paljon juuri sellaisiakin pelaajia, jotka hyvinkin voisivat pelata tasoa,kahta ylempänä. Pelaajia, jotka osaavat muuttaa pelityyliään pyödän mukaan tai jopa muutamien pelattujen käsien sisällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


spector
Jäsen
Viestit: 83
Liittynyt: 24.05.2003, 00:15
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja spector »

En tiedä olenko tasaisen huono pelaaja mutta NL peleissä olen huomannut ainoaksi (siis micro limiiteissä)tavaksi lähteä peliin mukaan vain vahvoilla korteilla.
Ja sitten ne pitääkin pelata agressiivisesti....ei mitään call call peliä!
Bet ja raise...se on pelin henki.
Pienissä limiiteissä bluffi on ihan turhaa....joku ne kuitenkin katsoo.
En tiedä millaista peli on isoissa limiiteissä....itselläni on kokemusta vain 1/2 tasoon asti.
FL ... no se on oikeastaan ihan sama asia.
Kyllä porukat nykyään on sen verran akateemista ,että oppaita on tullut luettua :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rooney
Jäsen
Viestit: 726
Liittynyt: 12.04.2007, 17:30

Tuotto: -49.56 yks.

Palautus%: 81.40%

Panosten ka: 3.70 yks.

Vetoja: 72

Pisteitä: 21

Viesti Kirjoittaja Rooney »

spector kirjoitti:En tiedä olenko tasaisen huono pelaaja mutta NL peleissä olen huomannut ainoaksi (siis micro limiiteissä)tavaksi lähteä peliin mukaan vain vahvoilla korteilla.
Ja sitten ne pitääkin pelata agressiivisesti....ei mitään call call peliä!
Bet ja raise...se on pelin henki.
Niin, eipä sitä sekundakäsillä kannatakaan ihan joka floppia katsoa. Se on varmin tapa päästä rahoistaan eroon. Sitäkin kannattaa miettiä pelaako isoja pareja (AA,KK) aggressiivisesti yhtä tai kahta pelaajaa vastaan. Tietysti, jos mukaan lähtee useampia limppareita, niin tällöin on pakkokin korottaa reilusti. Ja miksei sitä välillä voisi harrastaakin tuota call call peliä, tärkeintä on vaihdella pelityyliään, jolloin ei ole niin helposti luettavissa.
spector kirjoitti:Pienissä limiiteissä bluffi on ihan turhaa....joku ne kuitenkin katsoo.
En tiedä millaista peli on isoissa limiiteissä....itselläni on kokemusta vain 1/2 tasoon asti.
Eipä minullakaan paljon ole kokemuksia 1/2NL suuremmista limiteistä, mutta mielestäni bluffin onnistuminen on hyvin pitkälti kiinni siitä, kuinka hyvin osaat lukea vastustajaasi. Jos vastustaja on sellainen, että katsoo lähes millä tahansa, sellaista vastaan ei bluffi toimi(mutta se on hyvä tietää ja käyttää hyväkseen sitten, kun itsellä on käsi). Jos olet saanut pöydässä tiukan maineen, voivat muut kipata jopa miniraiseesi. Jos taas jäät bluffista kiinni, ei kannata välttämättä ihan heti koittaa uudestaan.

Ja sitä voi kukin päissään miettiä kannattaako bluffiin haaskata pottia enempää pelimerkkejä: esim. lyödä 5euroa euron pottiin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu