Tänään on 28.03.2024, 18:19.

PAF+alottelijan tuuria

Keskustelua pokeripeleistä.
Viestiketju Lukittu
hehkulamppu
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 26.10.2005, 18:36
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

PAF+alottelijan tuuria

Viesti Kirjoittaja hehkulamppu »

Moi,
Kauaa en ole nettipokeria pelaillu, vaan takana on puoli vuotta pelejä paffilla ja nordicilla. Tosin taukoa oli välissä, eli yhteenä parisen kuukautta olen harrastanut nettipokeria.
Yleensä tulee pelattua ihan pikkupöydissä ja sitten nordicilla freerolleja ja paffilla 5$+0,5$ turnauksia. Kerran jopa olin tämmöisessä kolmas 8)
Nyt oon tässä alkanu miettimään, että miten tätä omaa peliä alkais tässä kehittämään ja pokerin käsikirja on luettavana, mutta mites nämä pokerisoftat jotka kerää tietoa pelatuista käsistä? Onko niistä oikeesti hyötyä? Mikä softa toimis PAF:lla? Oon ainaki käsittäny, että paffin java-pohjasessa ei oikein toimi nuo..

Ja viel semmonen, että mitä turnauksia suosittelisitte? Suht pienellä buy-inillä ettei riskit kasva liian suureksi

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut hehkulamppu, 02.12.2005, 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


hehkulamppu
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 26.10.2005, 18:36
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hehkulamppu »

huh huh..
Onko tämmönen tuuri enää ees mahollista?! Vai onko tämä todellakin vain alottelijan tuuria?!
Pelaan nyt paffilla testiks 0,5$-1$ texas pöydässä ja vartin pelailun jälkeen tulee risti värisuora ässästä kymppiin(itellä ässä kädessä) ja kaks jakoo sen jälkeen tulee neljä ässää (joista yksi kädessä).
Täytyy kyllä sanoa, että nyt on joko paffi sekasin tai uskomaton munkki...
Jäi muuten onnen hekumoissa ottamatta sitten ylös jaetut kortit ja panokset ja nyt vähä harmittaa. Eli onko kellään tietoa nuista paffilla toimivista laskureista yms?

EDIT: Paffilla näköjään "Royal bonus" käytössä, eli tuosta napsahtikin sitten kivat 50$ lisää pelirahaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jusander
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 01.11.2005, 20:03
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja jusander »

Hyvä ohjelma on Pokertracker. Pitää kirjaa tuloksista ja antaa tietoa omasta pelityylistä ja auttaa korjaamaan suurimpia aukkoja.

PT ei taida kuitenkaan toimia PAF:n Java -pohjaisessa softassa, taitaa muutenkin olla hieman tahmea. Suosittelisin siirtymään vaikka Ebetille rabebackin kera, kuuluu samaan verkkoon ja täten samat pelurit ja pelit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"I can dodge bullets, baby"

Minikommentit


hehkulamppu
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 26.10.2005, 18:36
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hehkulamppu »

jusander kirjoitti:Hyvä ohjelma on Pokertracker. Pitää kirjaa tuloksista ja antaa tietoa omasta pelityylistä ja auttaa korjaamaan suurimpia aukkoja.

PT ei taida kuitenkaan toimia PAF:n Java -pohjaisessa softassa, taitaa muutenkin olla hieman tahmea. Suosittelisin siirtymään vaikka Ebetille rabebackin kera, kuuluu samaan verkkoon ja täten samat pelurit ja pelit.
Oon melkeimpä paffilla pelannu sen takia, että sinne on helppo ja nopea siirtää rahaa. Miten tämä onnistuu Netbetillä, yhtä helppo kuin paffilla? Visaa en omista joten tilisiirto ja välityspalkkioton siirto plussaa

Miksihän paffi muuten käyttää ainoastaan tuota java-clienttiä?

Ainiin ja minkähän hintasia nämä pokerisoftat muuten on? Poker tracker? Ainaki muistelisin jostain saaneen sign-up bonuksena poker trackerin, mutta taisin olla jo rekisteröityny kyseiseen puljuun

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


nomikai
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 15.11.2005, 14:23
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja nomikai »

Ainiin ja minkähän hintasia nämä pokerisoftat muuten on? Poker tracker? Ainaki muistelisin jostain saaneen sign-up bonuksena poker trackerin, mutta taisin olla jo rekisteröityny kyseiseen puljuun
Muistaakseni ne pyörii tossa 50-60 taalan paikkeilla, jostain voi saada rekkaamalla ja siirtämällä rahaa pikkasen halvemmalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FUFISH
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 26.07.2004, 11:31
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja FUFISH »

Musta noi softat on hyviä ainoastaan selkein virheiden etsintään. Ne antaa melko tarkkaa tietoa peleistä, mutta ei kuitenkaan kerro mitä hienosääntöä pitäisiä tehdä, kuitenkin voitollisia pelityylejä on paljon.

Joten omasta mielestäni paras vaihtoehto(jos englanti taittuu yhtään) on mennä http://forumserver.twoplustwo.com/ubbthreads.php?Cat=0 valita sielä joku forumi, tässä tapauksessa varmaan Texas Holdem - Micro Limits ja alkaa lukemaan ketjuja. Oppii paljon, mutta vielä enemmän oppii itse pohtimalla sitä miten pelaa, kertomalla (perusteltuja) mielipiteitä toisten kysymyksiin ja kysyä itse käsistä joista on epävarma.

Värisuora ja ässäneloset parin käden sisään on kyllä hyvää tuuria, vertailun vuoksi itsellä on kait ollut kerran tänä vuonna A-T värisuora.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu