En tiedä olenko nyt ihan juntti mutta olen ihmetellyt noita pelaaja määriä esimerkiksi Expektillä jotka ovat todella suuria.
Nyt sit yks päivä menin muutamalle saitille esim nordicbet.com ja kahtee muun pelifirman sivuille niin kaikissa oli se sama freerolli. Ystäväni pelasi Expektillä samaa freerollia kun minä nordicbetillä.
Tämä varmaan olikin tiedossa niille jotka ovat paljon pelanneet, mutta minulle asia tuli uutena.
Varmasti monet pokerihuoneet ovat yhdistetty.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Terveisin,
SK1380
Ottakaa yhteyttä PM mikäli olette halukkaita järjestämään yhteisiä pokeri-iltoja! Tai muuten vaan privana keskustelemaan pelaamisesta!
Tähän voisi kerätä samalla listaa freerolleista. Itse pelailen lähes päivittäin centrelle, nordicbetillä ja betandwinillä freerolleja, mutta löytyykös muita hyviä paikkoja, missä olisi ilmaisturnauksia päivittäin, eikä nyt välttämättä ihan kymmeniätuhansia osanottajia, kuten nordicbetillä.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
"I never make predictions, and I never will."
Paul Gascoigne
Cooley kirjoitti:Tähän voisi kerätä samalla listaa freerolleista. Itse pelailen lähes päivittäin centrelle, nordicbetillä ja betandwinillä freerolleja, mutta löytyykös muita hyviä paikkoja, missä olisi ilmaisturnauksia päivittäin, eikä nyt välttämättä ihan kymmeniätuhansia osanottajia, kuten nordicbetillä.
Cooley kirjoitti:Tähän voisi kerätä samalla listaa freerolleista. Itse pelailen lähes päivittäin centrelle, nordicbetillä ja betandwinillä freerolleja, mutta löytyykös muita hyviä paikkoja, missä olisi ilmaisturnauksia päivittäin, eikä nyt välttämättä ihan kymmeniätuhansia osanottajia, kuten nordicbetillä.
Minikommentit