Seuraavat 3 päivää olivat erittäin kiireisiä eikä pokerille jäänyt juurikaan aikaa. Saldoksi jäi +-0 näiltä kolmelta päivältä.
Olin nyt pelannut 10 päivää ja kaikki tuntui sujuvan mukavasti. Myös seuraavat neljä päivää jättivät niin vähän aikaa pokerille että se meni lähinnä Texasissa, joskin ehdin noin tunnin pelata seveniä joka päivä. Nämä neljä tuntia olivat parasta seven aikaani koskaan. Tunti ansioksi jäi ~25$. Ja tämä kerrottuna neljällä näyttää 100$ voittoa. Olin jälleen ylivakuuttunut taidoistani ja ajattelin nyt jo mahdollista siirtymistä NL50:een. Rolli näytti siis 800$ ja olin periaatteessa sopinut itseni kanssa sinne menosta vasta kun rolli on >1000$. No siirryinpä kuitenkin. Ja tulin häntä koipien välissä takasin. Hävisin suoralta kädeltä 2x buy-inin, 50$. Yhteensä siis 100$ ja neljän sitä edeltävän päivän voitot menivät sen sileän tien. Rolli putosi siis takaisin 700$ ja palasin vanhalle NL25 tasolle.
Kun kolmas viikko alkoi balance näytti 765 dollaria. Tässä vaiheessa päätin lukaista kirjan uudestaan jos vaikkapa onnistuisin sisäistämään siitä jotakin. Kolmannen viikon ensimmäinen päivä meni siinä. Seuraavat päivät sujuivat seuraavasti:
Kolmannen viikon toinen päivä: 2h seveniä, +35$
3. päivä: 1½ h seveniä, mielestäni hyvällä pelillä +-0
4. päivä: 1½ h seveniä, -10$
Loput päivät olivat täyttä sontaa pelin osalta, tosin muutaman 80$-90$ potin ansiosta jäin omilleni viimeisistä kolmesta päivästä. Nyt tuosta kolmen viikon seven 'ajasta' on kulunut hiukan alle viikko. Cashouttasin tilin tyhjäksi ja päätin kokonaan lopettaa koko pelin pelaamisen. Alku tuntui todella kiinnostavalta. Sitten vaan yhtäkkiä kiinnostus lopahti. Voittoa jäi lopulta noin 180$ eli cashouttasin noin 780$.
Nykyään, niin kuin ennen tätä kolmen viikon jaksoa pelailen vaan Omahaa ja Texasia, tietysti isommilla nappuloilla kuin 7 CS.
Tulipas pitkä

Edit: Tulipas tylsä

Toivottavasti joku jaksaa lukea loppuun asti.. 8)
Minikommentit