Tänään on 28.03.2024, 15:30.

NBA ma

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
helge
Jäsen
Viestit: 26
Liittynyt: 27.02.2003, 11:03
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Loimaa

NBA ma

Viesti Kirjoittaja helge »

Muutamia pelejä tänään tulessa, joten aloitetaan nyt alkuun yhdellä kohteella.

Phoenix Suns - Toronto Raptors Under 196 Unibet
Toronto +10 Unibet

Myöhemmin lisää.

Pelionnea kaikille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

En nyt teilaa mitään valintoja tai periaatteessa vihjaakaan mitään. Aattelin vaan pohtia tuota kohdetta "ääneen". Elikkä, molemmilla tappiopelit alla. Phoenixilla huomattavasti kirvelevämpi tai ainakin tärkeämpi tappio vaikka luvuista voisi päätellä muuta. Houston mennä rymähti ohi.

Phoenix-leiriin kuitenkin kantautui positiivisia uutisia vaikka pahassa alakierteessä ollaankin. Penny Hardaway ja Jake Tsakalidis tulivat takaisin vahvuuteen, etenkin ensin mainitun paluuta on odotettu. Tauolta palaavat eivät tietenkään ensimmäisissä otteluissa pysty ihmetekoihin, mutta varmuutta tulee peliin kuitenkin. Pientä ja tilapäistä jobin postia tuli Houston pelistä eli Stephon Marbury teloi hieman olkapäätään ja oli vähän aikaa sivussa, mutta palasi kuitenkin otteluun. Myös Amare Stoudamire teloi hieman jalkaansa törmäyksessä Yaon kanssa. Mutta kumpikin on pelikunnossa tänään.

Mitä tuosta sitten pitäisi päätellä, Phoenixilla on tähän matsiin enemmän nälkää. Torontolla on kohtalaisen rankan viiden pelin vieraskiertueen viimeinen peli. Molemmilla lisäksi b2b:n jälkimmäinen matsi, joten väsymistä voi näkyä, etenkin vierailla. Näin uskon kotijoukkueeseen, linja on kuitenkin aika rapsakka, joten aika pitkälti fifti-sixti tilanne. :wink:

Totalsista voisi löytyä juuri tuo under, mutta varovasti sitäkin jos jotain. Katotaan jos tässä joskus ehtisi/jaksaisi jotain vihjata tai edes pohtia, kai siitä jotain hyötyäkin on joskus ollut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


helge
Jäsen
Viestit: 26
Liittynyt: 27.02.2003, 11:03
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja helge »

Eihän tuo mitään, erimieltähän saa aina olla.

Itselläni (aika alkutaipaleella) nuo sopivat kaavioon, joten ne omiksi pelivalinnoikseni ilmoitin. Mainiot perustelut kirjoittelit vielä kaikenlisäksi, joten nyt voidaankin jännittää tuplasti ;)

Mielestäni kaikista kommenteista, ideoista yms. voidaan ottaa opiksi, eikä siitä mielestäni pidä kenenkään myöskään nokkiinsa ottaa. Itse en näin ainakaan kommenteistasi tehnyt.

Ps. Koska sinulla on aika hyvä käsitys Nba-liigasta yleensäkin, niin voisitko ystävällisesti vastailla tuolla vedonlyöntikeskustelu-osiossa olevaan kysymykseeni, mikäli jotain ideoita asian suhteen on?

Pelionnea kaikille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lv
Jäsen
Viestit: 842
Liittynyt: 14.01.2003, 15:45
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lv »

No joo, täytyy sitä jotain laittaa. Linja laski sopivasti -9:ään tuossa Phoenixin pelissä. 2/5
Ei totaleja eikä NCAA:ta koska ainoa peli ei todellakaan näytä houkuttelevalta. Niin ja ne perustelut..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Berrie
Jäsen
Viestit: 1490
Liittynyt: 14.01.2003, 09:40
Pisteitä: 33

Viesti Kirjoittaja Berrie »

helge kirjoitti:Mielestäni kaikista kommenteista, ideoista yms. voidaan ottaa opiksi, eikä siitä mielestäni pidä kenenkään myöskään nokkiinsa ottaa. Itse en näin ainakaan kommenteistasi tehnyt.

Ps. Koska sinulla on aika hyvä käsitys Nba-liigasta yleensäkin, niin voisitko ystävällisesti vastailla tuolla vedonlyöntikeskustelu-osiossa olevaan kysymykseeni, mikäli jotain ideoita asian suhteen on?
Se miksi vastaan tänne enkä vedonlyöntiin, on se ettei tässä tule selvää vastausta oikein mihinkään kysymykseen. :wink:

Minäkin allekirjoitan ensimmäisen. Toisen asian kanssa en enää niin varma olekaan, vai että hyvä käsitys... :roll: No jaa, seuraan toki ja teen vetoja siinä sivussa (ehdottomasti noin tuo roolitus).

Joskus tein tai ainakin yritin tehdä tutkimusta kotieduista, mutta en oikein tehnyt minkäännäköistä päätöstä. Sarja on kuitenkin sellainen, että melkeinpä mikä joukkue vaan voi voittaa minkä joukkueen vaan. Toki sieltä voisi löytyä joiltakin joukkueilta selkeitä eroja kotiedun suhteen, mutta kun katsoo sarjataulukoita, ei sieltä pomppaa oikein mitään sellaista selkeää ja ylivertaista kotijoukkuetta joka ei olisi linjassa muuhun statistiikkaan.

Omissa virityksissäni käytän myöskin kiinteää kotietua, suuruusluokka on sama tuon sinun lukusi kanssa (olen joskus testaillut myös joukkuekohtaisia lukemia, mutta tulos ei ainakaan parantunut). Itse olen tosin entistä enemmän siirtynyt koneenkäyttäjästä säätäjän puolelle. Eli tarkastelen kohteita enemmän omassa nupissa kuin koneistolla. Toki hyvillä ohjelmilla saadaan hyviä tuloksia, mutta koska tämä homma on itselleni hyvin pitkälti harrastus, olen kokeillut omia siipiäni arvioinnissa, tosin mitä olen vertaillut koneistoani ja omia valintojani, niin melko pitkälti käsi kädessä kulkevat. Tulokset on toki nähtävissä meikäläisen trackrecordissa. Alkukaudesta meni hyvin, sitten vuodenvaihteessa rysähti ja melkeinpä sillä tiellä ollaan.

Eli jos tämän tiivistäisi yhteen lauseeseen: Minä en osaa sanoa kysymykseesi selkeää vastausta, eikä mun pelit suju kovin hyvin muutenkaan.

Mutta silti minä vaan huutelen ja varmaan jatkankin huutelemista. Jatkan siis varmaan pelien pohtimista ja vihjaamista jos vaan tuo aika antaa myöden. Pelionnea vaan minunkin puolesta kaikille ja onnea tutkimuksillesi ja kehittelyillesi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin