Katsastelin vähän tämän illan pelejä ja tulin siihen johtopäätökseen, että lapuilla ovat:
Washington (Centre 2.50). ESBC:n mielestä Caps kuuluisi olla tässä pienoinen suosikki ja olen itse samaa mieltä. Mathin 39% ei ole kaukana sekään tuosta arvioista ja mielestäni 40% ylittyy karvan verran. Lisäksi pakko kai uskoa Washingtonin vihdoinkin voittavan sen toisen pelin putkeen. Capsin pelit on lisäksi viime aikoina olleet niitä harvoja jotka olen onnistunut mutustelemaan oikein.
Colorado. Chicago 3/4, 4/6, 5/8. Käsittämätön 7-1 voitto Columbuksesta - en tiedä mitä sinitakkien maalivahdit touhusivat kun 31 kudista meni 7 sisään. Denisillä oli alla kolme huippupeliä luokkaa 0.95 prosenteilla ja nyt tuli .75%... Colorado kuittasi 'Nucks-tappion kaatamalla Minnesotan ja uskon että Avs jatkaa voittoputkessa kaatamalla selkeästi heikomman Chicagon. En tiedä, mutta tuntuu että joukkueessa on tällä hetkellä 4 pelaaja jotka voittavat jokaisen pelin: Forsberg, Hejduk, Tanguay ja Roy. Minnesota voitti laukaukset 36-22 ja hävisi 2-3, kahdeksassa ed. ottelussa Avs on vain kerran laukonut yli 30 kertaa ja silti voittanut otteluista 7. Eli pienellä kokeillaan.
Buffaloa voisi kokeilla - Centre 2.75 eikä tasoero ihan noin suuri ole. Atlanta 3/4, 4/6 rasitus ja joukkue on muutenkin väljähtänyt hyvän jakson jälkeen. Ehkä pojat vihdoin tajusivat että PlayOffseihin ei ole asiaa ja päät painuivat. Buffalo sai kerrankin pidettyä Rangerseja vastaan johtoasemansa (ja toi rahaa!), joten ehkäpä se antaisi hieman piristystä. Kokeillaan pienellä kun hirvittää.
Jos ei mitään järistyttävää ilmene niin muut pelit jää väliin.
EDIT: Perutaanpas tuo Coloradon pelaaminen:
Due to a nightclub tragedy that killed several in the wee hours of the morning, word is the game might be postponed.
Jos toi ottelu edes pelattaan tai siirretään niin en tiedä miten toi vaikuttaa pelaajiin. Washingtonin peli on vissiin myös siirretty, joten vähiin jää tän illan pelit
-Neo
P.S Eki: onko tuo panostustason vaihtoehto 4/5 & 5/5 vain kohteille "UFO" kun et ole vielä kertaakaan niitä tykitellyt

Minikommentit