Zenmaster kirjoitti:Hollannilla oli se yksi tolppa, joka sekin pomppasi sitä RVN:n luomasta 'nakki' tilanteesta svedupakista maalia kohti. Jokunen kaukolaukaus ja that's it.
Pöh, on se kumma miten sitä muistetaan vain altavastaajan harvat vaikkakin hyvät paikat, mutta ei peliä hallinneen joukkueen toistakymmentä hyvää kutia sekä paikkaa

Isaksson pelasti Ruotsin monta kertaa...
Wilhelmssonin läpiajo lopussa
Oli muuten paitsio

Ei sitä tosin hoopikaan huomannut...Mutta lippu siis nousi.
Noista tuomioista nyt en todellakaan Sputnikin kanssa ole samaa mieltä. Se käsivirhe oli taasen mielestäni vaan pallon potkaiseminen/kimpoaminen käteen. Ei sitä siinä ehtinyt poiskaan vetää...
Eli jokainen pelaaja voi pitää käsiään irti kyljistä jatkossakin ja ottaa palloon kontaktia kädellä

Ja jos WilhelMiina ei olisi sitä palloa kädellä pelannut olisi se mennyt Hollantilaiselle ja olisi tullut erinoamainen avopaikka laukaista...
Mutta en kyllä sitäkään vaparia siitä toisaalta ymmärtänyt.
Tuomarilla ei ollut kanttia viheltää rankkaria niin keksi sitten jotain tönimistä mitä yllätyksekseni ei hoopikaan nähnyt tilanteessa....
Sinänsä 0-0 tulos miellytti vetojen puolesta
No mua ei miellyttänyt, siksihän mä tässä itkenkin, vaikka onhan noita vetoja joskus ennenkin mennyt ohi

No ei mutta siis ihan oikeasti, tässä matsissa vaan tuomarit olivat mun mielestä todella huonoja taas kerran...
Minikommentit