Heiii, avatkaas nyt joku muu näitä SM-liiga topikkeja. Mä kun en jaksa mitään sellaista kunnon kierrospakettia kirjoitella niinkuin usein tapana on

Heitän mielummin matalalla profiililla sinne jonnekkin muiden viestin väliin ja piiloon omat vähäiset kommenttini

No mut tän kerran vielä...
JYP-HIFK 1X
-asioista perillä olevat laittaa tässä kohteessa Hifkin niukaksi suosiksi tai sitten korkeintaan tasabuukiksi. Asioista itse vähemmän tietävänä laitan itse tässä JYPin niukaksi suosikiksi. Ei JYP niin huonosti ole pelannut vaikka tappioita on vähän pukannutkin. Jos ja kun

JYP saa peliin sitä liikettä ja asennetta mitä välillä jo nähtiinkiin niin tulosta kyllä syntyy, TPS -pelissä sitä jo vähän näkyikin...Pienen edun JYP tässä saa siitä että Hifkillä peli perjantaina. Pienen miinuksen taas joutuu JYPille laittamaan kun äijiä edelleen sairastuvalla. Lällärinä tosiaan pelaan tuplana
Saipa-Lukko 1X
-lukkoa tässä kovin tarjotaan niukaksi suosikiksi - ja voi ei - taas mä olen eri mieltä asiasta

Ihan lyhykäisesti mitä nyt päällimäisenä mielessä on. Saipa ei nyt niin huono ole ollut vaikka tappioita on tullutkin, vastassa ollut mm Tappara, Jokerit, TPS ja HPK. Lukolla ollut monenmoisia pelillisiä ongelmia, mm maalivahti

Odotellaan vähämaalista peliä joten tuplana pelataan
Blues-HPK melkoisen ympäripyöreä peli vaikka tässä kuinka tykittäisi Bluesille lisää prossia valmentajavahdoksesta

Tapparaa olisin halunnut pelata kun tuo Ässät ei niin hyvä ole miltä tilanne vaikuttaa, vaan kertoimenlaskijat näköjään samaa mieltä

Jäljelle jää Pelicansien pelaaminen, mutta mietitääs vielä...
Edit: lisätään tämän viikonlopun peleihin tuo Kärpät vielä sunnuntailta

Hyvältähän tuo Kärppien peli on taas näyttänyt NHL-avujen tultuakin, Ilvekselle ennustelen taas kovempia aikoja. Viime peleissä kun vastassa on ollut vähän liikkuvampaa&hyökkäävämpää tiimiä niin omissa on soinut ihan kohtalaisesti, ennen noita pelejä tuli useita voittoja, mutta näin jälkeenpäin on helppo katsoa vastustajien vireen olleen aika heikohkoa, mm Pelicans, Blues, Saipa. Ilvekseltä puuttuu edelleen Peltomaa ja Pasonen...Kerroin ei ole missään nimessä ylikerroin, mutta ei nyt ihan törkeä alikerroinkaan

Minikommentit