Osallistu kilpailuun - Jaossa Valioliiga-matka voittajalle! | Osallistu ilmaiseen pokeriturnaukseen - Tarjolla 500 € palkintopotti!
Kysymys pelitiedosto-pelaamisesta
-
Romppanen
- Jäsen
- Viestit: 2030
- Liittynyt: 07.01.2005, 21:47
- Pisteitä: 526
Kysymys pelitiedosto-pelaamisesta
Onko palstalaisilla tietoa, voiko T-pelien pelitiedosto-toiminnolla pelata omiin kimppoihin ja jos voi, niin miten se tapahtuu? Ainakaan Veikan ohjeista en löytänyt tuollaista mainintaa.
-
Tietäjä
- Jäsen
- Viestit: 2330
- Liittynyt: 30.01.2015, 16:49
-
Tuotto: +191.71 yks.
Palautus%: 102.49%
Panosten ka: 4.18 yks.
Vetoja: 1840
- Pisteitä: 1653
Re: Kysymys pelitiedosto-pelaamisesta
Omien tietojeni mukaan ei taida pystyä


Minikommentit