http://www.professionalgambler.com/debunking.html
...kommentteja?
Intuitiivisesti minusta vaikuttaa tietysti epäviisaalta laittaa samaa panosta vaikka tulosvetoon ja voittajasuosikkivetoon, tai samaa paljon ylikertoimiseen ja vain vähän ylikertoimiseen vetoon, mutta toisaalta meikäläisen 'lyhyt matikkapää' oli oman aikansa myös aivan innoissaan jostain 1-3-2-6-panostuksista ja Martingalestakin, kunnes aivan yksinkertaiset laskutoimitukset paljastivat karun totuuden

Tahdon myös käyttää tilaisuuden hyväkseni esittämällä vilpittömän kiitokseni kaikille ylikerroin.comin veteraaneille, joiden neuvojen ja arvioiden avulla olen välttänyt monet sudenkuopat ja oppinut paljon hyödyllisiä asioita urheiluvedonlyönnistä hyvin lyhyessä ajassa. Itse olen harrastanut urheiluvedonlyöntiä vasta noin puolisentoista kuukautta, mutta näppini ovat silti alkaneet jo vähän syyhyämään itsekkin oppia laskemaan odotusarvoja urheilutapahtumiin... Tämä siitä huolimatta, että valmiitten arvioittennekin avulla näkyy ihan hyvin pysyvän tili plussalla omista kamikaze-alikerroin-fiilis-vedoistanikin huolimatta :wink !
Minikommentit