Tänään on 19.03.2024, 09:09.

Toimiva pelisysteemi raveihin

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Pelidata
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 11.07.2018, 10:54
Pisteitä: 2

Toimiva pelisysteemi raveihin

Viesti Kirjoittaja Pelidata »

Käykääpä ostamassa totoraveihin tutkitusti toimiva pelisysteemi.

https://www.huuto.net/kohteet/tuottava- ... /476013226

Kuten mainittua, myynnissä koska raveihin tarvitaan lisää pelaajia. Ei ole itseltä pois mikäli muutkin pärjäävät.

Rahat takaisin ellei kuukaudessa ole 32 euron maksimipanoksella saanut satasta kasaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

11.07.2018 14:33 <toimitusjohtaja> mahtavaa, nyt loppui köyhyys

11.07.2018 18:28 <pjl> Jes! Saako ostaa useammankin?

12.07.2018 09:48 <Romppanen> Jihuu! Enää ei tarvitse odotella rikastumista lauantaihin asti, jolloin

12.07.2018 09:49 <Romppanen> teen tilini tällä: https://youtu.be/mjyInH1iPJs

12.07.2018 09:49 <Romppanen> Totta puhuen, eihän vaan kukaan tällä planeetalla ole niin hölmö, että lankeaa

12.07.2018 09:50 <Romppanen> tuohon vedätykseen?

12.07.2018 09:51 <Romppanen> Tuossa kyllä tiivistyy upeasti kaikki kuluneet fraasit, joita on viljelty

12.07.2018 09:52 <Romppanen> samanhenkisissä kusetuksissa iät ja ajat. Sinänsä raikasta, että joku vielä

12.07.2018 09:53 <Romppanen> uskoo löytävänsä riittävän tyhmiä/epätoivoisia ihmisiä uhrikseen.


Pelidata
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 11.07.2018, 10:54
Pisteitä: 2

Re: Toimiva pelisysteemi raveihin

Viesti Kirjoittaja Pelidata »

Eilen Vermosta 7,2€ voittoa 150:n kuukausituottoon tähtäävällä minipanostuksella. Sama systeemi toimii isommallakin tavoitteella.
Ymmärrän että systeemin toimivuus kuulostaa uskomattomalta ja siksi mukana saakin 7 kuukauden aineiston, joista toimivuuden voi todeta itse.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

12.07.2018 20:47 <jeejorma> Eikö tuo aineisto pitäisi saada ennen ostopäätöstä?


Romppanen
Jäsen
Viestit: 1992
Liittynyt: 07.01.2005, 21:47
Pisteitä: 518

Re: Toimiva pelisysteemi raveihin

Viesti Kirjoittaja Romppanen »

No joo, varmaankin astun trollin virittämään ansaan, mutta mennään sitten pohjaan saakka niin, että rysähtää... Sen verran hiljainen iltavuoro, ettei ole parempaakaan tekemistä.
Pelidata kirjoitti:
11.07.2018, 11:00

Ei ole itseltä pois mikäli muutkin pärjäävät.
En tiedä, kuinka kauan olet totalisaattori-tyyppisiä pelejä harrastanut, mutta tässä sinulle kirjoittamastasi päätellen uutta tietoa: Se on todellakin itseltä pois, jos muutkin pärjäävät. Entä mitä luulisit käyvän kertoimille, jos tämän sinun mullistavan systeemisi ostaa vaikka 1000 / 10 000 / 100 000 ihmistä ja lyövät illasta toiseen maxibettejä? Vieläkö heidän pelinsä olisivat voitollisia? Ilmeisesti tätä tuotetta kuitenkin myydään rajattomasti jokaiselle halukkaalle ostajalle, ainakaan minä en löydä mistään mainintaa rajoitetusta asiakasmäärästä.

Seuraava tulee ulkomuistista, mutta siltä WinCapitan yhdeltä pääjehulta - Kailajärvikö hän oli nimeltään - kysyttiin jotensakkin näin, että "Kun sinulla on tällainen mullistava keksintö, joka muuttaa kolikot seteleiksi, niin MIKSI HALUAT JAKAA SEN NIIN MONILLE ULKOPUOLISILLE, KUN VOISIT ITSE TAHKOTA SILLÄ RAHAA KAIKESSA HILJAISUUDESSA?" Vastaus oli luokkaa "Minulla on jo tarpeeksi rahaa / haluan hyvää ympärilleni / jne. 100% sontaa".

Ei. Meistä kukaan ei halua kertoa menestyksen salaisuuttaan pelissä, jossa pelataan täysin muita ja muiden rahoja vastaan. Ei, vaikka kuinka yrität esittää jalomielistä.

Myynti-ilmoituksestasi:

"Myyn koska itse pelaan eri systeemillä ja totalisaattoripelissä hyötyy, mikäli vastapelaajia on mahdollisimman paljon."

Tämä on kyllä hämmentävintä, mitä ihan pieneen hetkeen olen lukenut... Kerrotko tarkkaan, miten sinua/minua totalisaattoripelaajana hyödyttää se, että mukana on mahdollisimman paljon voittavia vastapelaajia? Koska voittavia pelaajiahan tämän sinun tuotteen ostajat ovat, eikö vain? Että jos minä tietäisin ensi viikon lottonumerot, niin kuinka niiden kertominen mahdollisimman monelle muulle pelaajalle hyödyttäisi minua, annatko mulle siihen vastauksen, kiitos.


"Ei vaadi mitään tietämystä hevosista eikä vaativaa laskentaa."

Ei varmasti vaadi ja mitä vähemmän ymmärtää kummastakaan, niin sen parempi.

"Esimerkiksi 100 euron maksimipanoksella voittaa 800 euroa kuussa, 65 euron maksimipanoksella 500 euroa kuussa ja 50 maksimipanoksella 400 euroa kuussa voittoa."

Tarkoittaako tämä, että max total 100€ kuukaudessa pelaamalla saa 800€? Vai max 100€ per pelikohde? Vai jotain muuta? Miksi mulla alkaa haiskahtaa nokkaan jokinsorttinen ruletista tuttu panoksentuplaus-viritelmä...?

Jos 50€ ja 100€ panos antaa rahat takaisin 8x, niin mihin perustuu se, että 65€ panoksella saa rahat takaisin vain ~7,7x? Ihmeellinen notkahdus. Ethän vaan vetänyt noita lukuja suoraan stetsonista?

Nämä numerot pitäisi saada vielä samaan ekseliin 115% tuoton kanssa. Vaikealta tuntuu...


Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että raveihin tarvitaan lisää pelaajia ja pelivaihtoa, mutta tällainen kusetus on kyllä omiaan pikemminkin laskemaan niitä ja tahraamaan lajin mainetta, jos tähän joku idiootti sattuu oikeasti sortumaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 22. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pelidata
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 11.07.2018, 10:54
Pisteitä: 2

Re: Toimiva pelisysteemi raveihin

Viesti Kirjoittaja Pelidata »

Sanotaan nyt heti alkuun että tämäkin systeemi, kuten kaikki voittava pelaaminen, perustuu ylikertoimiin. Ja jujunahan on se miten ne ylikertoimet löytää. Aineistoa kyseltiin saisiko sen nähdä ennen ostoa, mutta silloinhan jokainen näkee itsekin mitkä tapahtumat johtavat ylikertoimiin, joten valitettavasti aineistoa ei saa etukäteen.

Kellyn panostusta epäiltiin mutta silloinhan ei voisi olla panoskattoja, tai voisi olla mutta tuotto olisi ilman ylikertoimia nolla. Jos siis puhutaan järkevistä maksimipanoksista eikä mistään sadan mirjardin panoksista kun tarpeeksi pahasti on mennyt mönkään.

Tuotto ei tosiaan ole suoraan suhteessa panokseen. Tämä taas johtuu siitä että suuremmilla panoksilla on kannattavampaa tavoitella hieman suurempia ylikertoimia, kuin vain puhtaasti kertoa panokset vaikka kahdella. En tiedä onko yleisesti näin mutta tässä systeemissä ainakin toimii.

Raveissa ei ole välttämättä itseltä pois jos kaveri voittaa. Toki jos pelataan vain yksi lähtö ei kaverille kannatta kertoa kuumimpia tipsejä. Mutta jos aarne voittaa lähdöissä 1,3,5,7,9 ja bertta lähdöissä 2,4,6,8,10 niin itse asiassa molemmat ovat voittaneet hieman enemmän versus jos toista ei olisi ollut kasvattamassa vaihtoa häviämissään lähdöissä. Eikä tälläkään systeemillä jokainen veto osu, muutenhan sitä vastaan ei tosiaankaan olisi järkeä pelata. Mutta joka tapauksessa keskimäärin tuottaa plussaa ylikertoimien avulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin