Tänään on 19.03.2024, 07:44.

daily fantasy sport kokemuksia ja tulevaisuus

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
tun3
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 02.06.2011, 18:30
Pisteitä: 20

daily fantasy sport kokemuksia ja tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja tun3 »

Hei, Itse olen pelannut tuota. Mielenkiintoinen pelimuoto. Nyt kun Paffin pelaajat voivat osallistua Fanteamin pelaajien kanssa yhdessä , niin pelaajamäärät ovat kasvaneet! Normaali yön nhl kierroksella osallistujia hieman yli 100. Jonkin verran olen voiton puolella. Hinnoittelussa huomaa, että alihinnoitellut pelaajat pysyvät aika pitkäänkin alihintaisina kierroksesta toiseen, ennenkuin pelinjärjestäjä korjaa arvioitaan !(esimerkkinä Bostonin pakki Mcavoy, pysynyt vieläkin alihintaisena kierroksesta toiseen) Mietin tuossa vaan, että aika nopeasti hyvät pelaajat löytävät nämä "alihintaiset pelaajat ja suuri osa muistakin pelaajista. Palautus% tuossa on 90% pitkässä juoksussa, niin kuinkahan vaikeata on pitkässä juoksussa jäädä voitolle tuossa pelissä !?

Kun tuntuu , että se on sitten ihan sattumasta ja tuurista kiinni, miten joukkueen muut suhteellisen oikein hinnoitellut pelaajat pelaavat sillä kierroksella. Ja kilpailu on tiukkaa. Onko se ihan puhtaasti sitten tuurista kiinni jos jää pitkässä juoksussa voitolle, kun noita pelaajiakin on paljon??? Mitä mieltä olette ? Onko täällä muita daily fantasy sportin pelaajia. Minkälaisia kokemuksia teillä on pelistä, ja mikähän on tämän pelimuodon tulevaisuun Suomessa ?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin