Tänään on 19.03.2024, 06:57.

Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

Onko kellään VOITOLLISELLA pelaajalla rakentavia ajatuksia seuraavaan:

Olen kehitellyt viimeisen vuoden "kokeile, erehdy, opi" menetelmällä vedonlyöntisysteemiä mikä kasvattaa pelikassaa räjähdysmäisesti verraten perinteisiin menetelmiin.
Nyt olen saanut kasaan systeemin millä voin todella helposti tuplata pelikassan kuukaudessa (niin pitkään kunnes panostusrajat livevedonlyönnissä ei tule vastaan), mutta ongelmaksi on muodostunut se että olen paha pelinarkki minkä seurauksena ennen pitkään rikon omia sääntöjäni ja ajan systeemin kiville.
Olen kerännyt tilastoa muutamasta tuhannesta vedosta ja paristakymmenestä systeemistä, joiden lopputulema on se että käytännössä aina (aina) olen vähintään tuplannut-triplannut, sekä usein viisinkertaistanut pelikassani ennen kuin pelinarkki on nostanut päätään ja seinä on tullut vastaan.

Kysymys: Onko ajatukseni noin räjähdysmäisestä kassan kasvusta realistinen, vai onko kyse siitä että kaikki systeemit toimii aikansa ja tuo kiville ajaminen on vain väistämätöntä? Vai onko pelaajan mahdollista ns. "cräkätä vedonlyönti" noin murskaavasti jos vaan kassanhallinta on kunnossa?

Kehittelemästäni systeemistä on eri "tasoja"/viritelmiä sen mukaan miten suuri pelikassa on käytössä.
Jos puhutaan satojen eurojen - kilon pelikassasta, niin saan sille helposti 20-50% tuoton viikossa, ja laskennallisesti kokemuksieni mukaan 5-10K (ja siitä ylöspäin) pelikassalle 2-5% joka viikolle (laskennallisesti, koska itselläni ei ole tuollaisia rahoja).


VOITOLLISET pelaajat, ajatuksia?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.10.2016 17:47 <ItiksenKiekko> Miten tämä on käytännössä mahdollista ilman hyvää tuuria?

21.10.2016 18:11 <dunord> Minimoimalla sen huonon tuurin mahdollisuus matemaattisesti.


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

Heti alkuun pahoittelut skeptisestä lähestymisestä asiaan.

Kuinka paljon sinulla on otantaa vedoista per yksi menetelmäsi? Kuulostaa pahasti siltä, että nämä murskaavat menetelmäsi ovat vain sattuneet olemaan käytössä varianssin paremmalla puoliskolla. Jos sulla on esim. tuhat vetoa kirjanpitoa yhdellä menetelmällä tehdyistä vedoista ja tulos on useita prosentteja voitollinen, niin menetelmä on tässä tapauksessa todennäköisimmin voittava.

Tätä kuitenkin tuon viestin perusteella epäilen erittäin paljon. Jos muutat systeemiäsi merkittävästi koko ajan, et saa milloinkaan tarpeeksi otantaa vedoillesi.

En oikein ymmärrä miten kassan koko vaikuttaa vetoihisi, muutoin kuin panoksen koossa. En myöskään todellakaan ymmärrä miksi pienemmällä kassalla tuotto on suhteellisesti kymmenkertainen isoon verrattuna, varsinkin kun tuolla antamallasi isommallakin kassalla saa pelata edelleen jokaisella buukkerilla, mikäli ei hölmöile surevedoilla limittejä. Nämä on niin kummallisia juttuja, etten lähde edes arvailemaan syitä.

Jos sulla on taipumusta "pelinarkkiuteen" niin en suosittelisi vedonlyöntiä oikeastaan lainkaan. Enkä varsinkaan livevedonlyöntiä. Kokonaisuudessaan lähes pelottava keskustelunavaus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pelikone
Jäsen
Viestit: 95
Liittynyt: 05.07.2016, 22:33

Tuotto: -48.89 yks.

Palautus%: 89.48%

Panosten ka: 4.19 yks.

Vetoja: 111

Pisteitä: 46

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

Pistä screenshotteja exceleistä tänne niin sittenhän se nähdään millainen otanta on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus normaalisti 1-10 yksikköä.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

Afinogenov kirjoitti:Heti alkuun pahoittelut skeptisestä lähestymisestä asiaan.
Kaikki, varsinkin kriittiset näkökulmat on erittäin tervetulleita! Kiitos.

Kuinka paljon sinulla on otantaa vedoista per yksi menetelmäsi? Kuulostaa pahasti siltä, että nämä murskaavat menetelmäsi ovat vain sattuneet olemaan käytössä varianssin paremmalla puoliskolla. Jos sulla on esim. tuhat vetoa kirjanpitoa yhdellä menetelmällä tehdyistä vedoista ja tulos on useita prosentteja voitollinen, niin menetelmä on tässä tapauksessa todennäköisimmin voittava.
Olen vetänyt parhaana pitämälläni systeemillä n.1500 vetoa kaiken kaikkiaan.
Tätä kuitenkin tuon viestin perusteella epäilen erittäin paljon. Jos muutat systeemiäsi merkittävästi koko ajan, et saa milloinkaan tarpeeksi otantaa vedoillesi.
Myönnän, että otanta on suhteellisen suppea, mutta käsitit ilmeisesti sen verran väärin, että olen kehittänyt tuota systeemiäni ja sitä mukaa kun siinä on ilmennyt ongelmia, olen "korjaillut"/muuttanut sitä toimivampaan suuntaan ja koittanut uudestaan.
En oikein ymmärrä miten kassan koko vaikuttaa vetoihisi, muutoin kuin panoksen koossa. En myöskään todellakaan ymmärrä miksi pienemmällä kassalla tuotto on suhteellisesti kymmenkertainen isoon verrattuna,
Kassan koko vaikuttaa sen vuoksi, että kassan kierto on systeemissäni todella suuri ja panostus perustuu eräänlaiselle modifioidulle martingaalistrategialle. Tarkoittaa että suurella kassalla pelatessa vetorajat alkaa tulemaan vastaan varianssin heitellessä.
...varsinkin kun tuolla antamallasi isommallakin kassalla saa pelata edelleen jokaisella buukkerilla, mikäli ei hölmöile surevedoilla limittejä.
Tästä piti kysymäni: Kuka tietää missä kohdin suurilla kansainvälisillä firmoilla alkaa paukkumaan panostusrajat vastaan livevedoissa vedettäessä livenä esim. NHL tai NBA matseja?
Jos sulla on taipumusta "pelinarkkiuteen" niin en suosittelisi vedonlyöntiä oikeastaan lainkaan. Enkä varsinkaan livevedonlyöntiä. Kokonaisuudessaan lähes pelottava keskustelunavaus.
Sanoppa muuta kuule... Kyselen täällä näitä asioita sen vuoksi että haluan hiukan lisäselvyyttä siihen olenko aivan ulalla, vai onko minulla menestymisen mahdollisuus.
Kehittämässäni systeemissä on sellainen merkittävä piirre, että kaikki noi (tämän hetkisellä kehitysmallilla) pelatus setit on kaatuneet ennen pitkään siihen että olen rikkonut omia sääntöjäni pelinarkin nostaessa päätään, eikä siihen että olisi tullut vaan mahdoton paikka vastaan ja pelit olisi päättynyt omaan mahdottomuuteensa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RightinHendrix
Avatar
Jäsen
Viestit: 1107
Liittynyt: 27.05.2015, 18:35

Tuotto: +212.72 yks.

Palautus%: 103.38%

Panosten ka: 3.13 yks.

Vetoja: 2012

Pisteitä: 3858

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja RightinHendrix »

Paha sanoa mitään puolesta tahi vastaan, kun itse menetelmästä ei juurikaan ole infoa. Seuraavat sananparret
pelikassan tuplaaminen kuukaudessa
kasvattaa pelikassaa räjähdysmäisesti
ja
panostus perustuu eräänlaiselle modifioidulle martingaalistrategialle
kuulostavat omaan korvaan kaikessa lyhytjänteisyydessään kovasti tuhoisilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

RightinHendrix kirjoitti:...kuulostavat omaan korvaan kaikessa lyhytjänteisyydessään kovasti tuhoisilta.
Itse lähinnä olen epäuskoinen todettuani nuo edellä lainaamasi asiat, koska tuo nimenomaan on totutusti juuri sitä mitä sanoit, mutta vastaavasti itse systeemi on antanut toiveita muusta.


Kuten olen aikaisemmin todennut, niin itse näen tilanteessa suurimpana ongelmana katastrofaalisen pelikäyttäytymiseni, en itse pelisysteemiä.
Ajattelin perustaa aiheesta tälle foorumille blogin alkuviikosta, eli lähden pelaamaan systeemilläni ja puran kassan kehityksen sekä pelitapahtumat pääpiirteittäin blogiin päivittäin ja toivon näkökantoja sekä spekulaatioita niistä ennen pitkään kun päiviä kuluu. Toivottavasti tuo asioiden kirjaaminen blogiin sekä mahdollinen aiheesta keskustelu tuo itselleni malttia pelikäyttäytymiseeni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja pka »

dunord kirjoitti:Itse lähinnä olen epäuskoinen todettuani nuo edellä lainaamasi asiat, koska tuo nimenomaan on totutusti juuri sitä mitä sanoit, mutta vastaavasti itse systeemi on antanut toiveita muusta.
Jos systeemi perustuu johonkin sellaiseen bookkerin systemaattiseen tms. virheeseen, että vedot tuottaisivat voitollista tulosta tasapanoksinkin lyötynä, saattaa se toimia.

Jos se sen sijaan perustuu johonkin panosten muuttamiseen sinällään alikertoimisille vedoille (mistä käytännössä kaikissa martingale-muunnoksissa on kyse), ei se toimi. Tässä tapauksessa on hyödytöntä jatkaa. Vaikka homman lähteminen käsistä olisi ongelma, on strategian toimimattomuus myös ongelma, ja jälkimmäistä ei voi korjata.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

pka kirjoitti:Jos systeemi perustuu johonkin sellaiseen bookkerin systemaattiseen tms. virheeseen, että vedot tuottaisivat voitollista tulosta tasapanoksinkin lyötynä, saattaa se toimia.
Joku saattaisi sanoa edellä mainituissa olosuhteissa, että "se toimii". Tuollaisessa tilanteessahan ei rajoita ainoastaan kuin inhimilliset tekijät.
Vaikka homman lähteminen käsistä olisi ongelma, on strategian toimimattomuus myös ongelma, ja jälkimmäistä ei voi korjata.
Jos en käsittäisi tuota jälkimmäistä, niin en olisi täällä kyselemässä yhtään mitään.

-Hei, jos sun strategia ei toimi, niin sillä ei kannata pelata!
-Ahaa, ok!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja pka »

dunord kirjoitti:
pka kirjoitti:Jos systeemi perustuu johonkin sellaiseen bookkerin systemaattiseen tms. virheeseen, että vedot tuottaisivat voitollista tulosta tasapanoksinkin lyötynä, saattaa se toimia.
Joku saattaisi sanoa edellä mainituissa olosuhteissa, että "se toimii". Tuollaisessa tilanteessahan ei rajoita ainoastaan kuin inhimilliset tekijät.
Joku saattaisi näin sanoa. Sitä en kiistä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että se olisi totta.

Jos löydät systemaattisen virheen, jolla vedot tuottaisivat tasapanoksin pelattuna voittoa, voi olla lukuisia syitä, miksi siitä ei välttämättä ole pidemmän päälle juuri hyötyä. On todellakin paljon muitakin rajoitteita kuin inhimilliset tekijät. Esimerkiksi:
A) Bookkeri huomaa virheen ja muuttaa käytäntöään, kuinka laskee kertoimet. Pahimmassa tapauksessa tämä muutos tapahtuu ilman, että vedonlyöjä tajuaa alkavansa hävitä vedoilla rahaa.
B) Bookkeri vain heittää voitolliset asiakkaat ulos tai rajoittaa niiden panoksia niin, ettei voitollisten vetojen löytämisellä ole mitään käytännön merkitystä. Tämä on ihan arkipäivää monelle tällä foorumilla kirjoittavalle.

Mahdolliset syyt eivät varmastikaan rajoitu näihin.

Ennemminkin on hyvin naivia kuvitella, että jos löytää hyvän systeemin, niin sillä tuplaisi pelikassansa kuukaudesta toiseen, jos vain saisi pelinongelmansa hallintaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

pka kirjoitti:B) Bookkeri vain heittää voitolliset asiakkaat ulos tai rajoittaa niiden panoksia niin, ettei voitollisten vetojen löytämisellä ole mitään käytännön merkitystä. Tämä on ihan arkipäivää monelle tällä foorumilla kirjoittavalle.
Olen miettinyt tätä paljon. Eli onko käytäntö yleinen ja toimii samaan tapaan kuin kortinlaskijoiden kohtelu Vegasissa ("Kiva kun kävit, mutta tässä sun rahat ja suksi v**tuun ja älä ikinä tule takaisin")?
Ennemminkin on hyvin naivia kuvitella, että jos löytää hyvän systeemin, niin sillä tuplaisi pelikassansa kuukaudesta toiseen, jos vain saisi pelinongelmansa hallintaan.
Naiivia, totta. Itselläni ei ole asiaa kohtaan mitään lapsenuskoa, vaan näen ennemminkin siinä mahdollisuuden jonka yritän kalastaa. Se toimii jos se toimii, on toimimatta jos ei toimi, tuon asian kun ratkaisee niin moni muuttuva tekijä (kuten esim edellä mainittu pelifirman ulosheittojärjestelmä). Tappio ei ole häpeä, mutta luovuttaminen on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja pka »

dunord kirjoitti:
pka kirjoitti:B) Bookkeri vain heittää voitolliset asiakkaat ulos tai rajoittaa niiden panoksia niin, ettei voitollisten vetojen löytämisellä ole mitään käytännön merkitystä. Tämä on ihan arkipäivää monelle tällä foorumilla kirjoittavalle.
Olen miettinyt tätä paljon. Eli onko käytäntö yleinen ja toimii samaan tapaan kuin kortinlaskijoiden kohtelu Vegasissa ("Kiva kun kävit, mutta tässä sun rahat ja suksi v**tuun ja älä ikinä tule takaisin")?
On yleinen, ja toimii käytännössä usein niin, että maksimipanokset rajoitetaan merkityksettömän pieniksi.

Joillakin harvoilla bookkereilla (esim. pinnacle ja veikkaus) ei henkilökohtaisia rajoja käytännössä kenellekään tule, ei myöskään vetopörsseissä. (Veikkauksella live-vedossa tietysti ylipäätään kaikille melko alhaiset pelirajat, mm. päiväkohtainen panostuslimitti.)

Tältä foorumilta löytynee aika paljon infoa eri bookkereiden herkkyydestä karsia voitollisia pelaajia, mutta tieto voi olla hajallaan eri ketjuissa.
dunord kirjoitti:
Ennemminkin on hyvin naivia kuvitella, että jos löytää hyvän systeemin, niin sillä tuplaisi pelikassansa kuukaudesta toiseen, jos vain saisi pelinongelmansa hallintaan.
Naiivia, totta. Itselläni ei ole asiaa kohtaan mitään lapsenuskoa, vaan näen ennemminkin siinä mahdollisuuden jonka yritän kalastaa. Se toimii jos se toimii, on toimimatta jos ei toimi, tuon asian kun ratkaisee niin moni muuttuva tekijä (kuten esim edellä mainittu pelifirman ulosheittojärjestelmä). Tappio ei ole häpeä, mutta luovuttaminen on.
Kerro nyt se, onko tuo systemi siis sellainen, että se toisi uskoaksesi tuottoa myös tasapanoksin pelatessa. Sitten olen samaa mieltä kanssasi, että yrittää kannattaa.

Tuo martingale-muunnoksella panostaminen vain kuulosti niin pahalta kirosanalta minun korvaani, että menetin aikalailla uskoa siihen, että mistään järkevästä systeemistä voisi olla kyse. Järkevälläkin systeemillä on hyvä miettiä panostusta, mutta panostus ei tee muuten huonoista peleistä hyviä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

pka kirjoitti:On yleinen, ja toimii käytännössä usein niin, että maksimipanokset rajoitetaan merkityksettömän pieniksi.

Joillakin harvoilla bookkereilla (esim. pinnacle ja veikkaus) ei henkilökohtaisia rajoja käytännössä kenellekään tule, ei myöskään vetopörsseissä. (Veikkauksella live-vedossa tietysti ylipäätään kaikille melko alhaiset pelirajat, mm. päiväkohtainen panostuslimitti.)
Ok, kiitos. Täytyy alkaa tutkimaan pinnaclea tarkemmin jos tarvetta ilmenee. Minulla oli jo aikaisemmin ajatuksena käyttää perinteistä käteistä ja Veikkausta jos tuollainen positiivinen pulma tulee.
Kerro nyt se, onko tuo systemi siis sellainen, että se toisi uskoaksesi tuottoa myös tasapanoksin pelatessa. Sitten olen samaa mieltä kanssasi, että yrittää kannattaa.
Kyseinen systeemi ei toimi tasapanoksilla pelatessa.
Järkevälläkin systeemillä on hyvä miettiä panostusta, mutta panostus ei tee muuten huonoista peleistä hyviä.
Totta ja väärin samaan aikaan. Periaatteessa useimmat pelit on hyviä pelejä jos asiaa tarkastelee matemaattisesti ja pelaa martingalena. Vaikean siitä tekee se että se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu kuin perinteinen ruletin punainen/musta.


Palataan asiaan illemmalla tai huomenna, aloitan silloin blogini ja saadaan jotain ihmeteltävääkin ennenpitkään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

24.10.2016 15:40 <skasi> Käteisellä veikkauksen liveä? Missäs tällainen onnistuu?

24.10.2016 15:41 <skasi> Tietääkseni ei missään. Olen mielelläni väärässä :)


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

dunord kirjoitti: Kyseinen systeemi ei toimi tasapanoksilla pelatessa.
Kuten vähän arvelin, tässä tapauksessa ei tarvitse miettiä buukkerin oppimista, ei limittejä, eikä muitakaan sivutekijöitä. Mikäli systeemisi ei tuota tasapanoksilla, se tarkoittaa että pelaat keskimäärin alikertoimia. Alikertoimia pelaamalla häviät pitkässä juoksussa takuuvarmasti. Kun yhdistät alikertoimien pelaamisen martingale tyyppiseen äärimmäisen vaaralliseen uhkapelaamiseen, mielestäni ylläpidon tulisi puuttua tuon blogisi aloittamiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


dunord
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.12.2013, 21:13
Pisteitä: 10

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja dunord »

Afinogenov kirjoitti:...martingale tyyppiseen äärimmäisen vaaralliseen uhkapelaamiseen, mielestäni ylläpidon tulisi puuttua tuon blogisi aloittamiseen.
Näin olkoon, niin kenelläkään ei tule pahamieli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja pka »

dunord kirjoitti:
Kerro nyt se, onko tuo systemi siis sellainen, että se toisi uskoaksesi tuottoa myös tasapanoksin pelatessa. Sitten olen samaa mieltä kanssasi, että yrittää kannattaa.
Kyseinen systeemi ei toimi tasapanoksilla pelatessa.
Järkevälläkin systeemillä on hyvä miettiä panostusta, mutta panostus ei tee muuten huonoista peleistä hyviä.
Totta ja väärin samaan aikaan. Periaatteessa useimmat pelit on hyviä pelejä jos asiaa tarkastelee matemaattisesti ja pelaa martingalena.
Nämä asiat paljastivat sen, että on selvää, että systeemisi ei toimi.

Melkein yhtä selvää tosin taitaa olla, että vaikka itse olenkin asiasta käytännössä varma, niin en saa sinua siitä vakuutettua ja joudut todennäköisesti tajuamaan asian kantapään kautta.

Suosittelen silti, että et pelaa oikealla rahalla, vaan pelaat vedot Excelillä, paperilla tai vaikka tuohon blogiisi. Jos sillä tavalla saat muutettua heti ekalla kirjanpitokierroksella satasen sadaksi miljoonaksi, niin sittenhän sulla on hemmetin hyvä systeemi, ja voit tehdä sen oikeastikin. Jos satanen muuttuikin nollaksi, niin säästit sen. Virtuaalisesti pelatessa luulisi peliongelmankin pysyvän kurissa.

Panostukseen perustuvan systeemin voisi tietysti nopeiten nähdä toimimattomaksi ihan pelkällä tietokonesimulaatiolla (olettamalla vedot niukasti alikertoimisiksi), mutta oletan tämän olevan liian monimutkainen tai jostain syystä kelpaamaton toimintatapa sulle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

24.10.2016 17:26 <soiro> Harmi, miljonääriksi vuodessa jos vain kuuppa kestäis.

25.10.2016 00:18 <h> Yllättävän sitkeä kaveri olet, pka ;)


Sari-fani
Jäsen
Viestit: 80
Liittynyt: 14.02.2015, 12:41
Pisteitä: 216

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja Sari-fani »

Kysyit hieman samaa asiaa, kun mitä onnenpelejä pelaavat (kuten minäkin, valikoidusti) mietiskelevät. Voihan onnenpeleissäkin
erilaisilla systeemeillä tai menetelmillä tavoitella pääasiallisesti jonkin tietyn voitonluokan voittoja. Ovathan onnenpelitkin sikäli(kin)
myös taitopelejä. Niistäkin voi löytää erilaisia matemaattisia lokeroita. Siis yrittäää ohjata omia pelejään johonkin tiettyyn lokeroon, porsaanreikään
kukaties. Jos esimerkiksi sijoittaa kuukauden rahapalkkansa palkkatyöstään lauantai-lottoon, niin minkälaisia rivejä, siis
minkälaisella systeemillä, tulisi pelata, jos tavoittelee vaikkapa pääasiassa voittoluokan 3+1 ja 4 voittoja (usein), ja unohtaa
muiden voittoluokkien voittojen tavoittelun?

On hyvin vaikeata antaa mitään vastausta esittämiisi kysymyksiin. Riippuu päivittäisestä sisällöstä. Se, että tietää, mitä
tavoittelee on yksi asia. Menetelmät niihin ovat toinen asia. Ja mikäli yrität miksata muiden kehitelmistäsi, niin silloin mennään
pahasta takapuoli edellä puuhun. Sillä heillä on erilaiset tavoitteet kuin sinulla. Joten heidän menetelmät ovat täysin tarpeettomia
sinulle. Sisältö, siis konkreettiset pelit, tulisivat olla täsmälleen samat kuin sinulla. Mukaanluettuna panoskoot.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.04.2017 10:38 <Afinogenov> Toi lotto taktiikka kuulostaa hyvältä :D

19.04.2017 16:52 <Pelikone> ihan vitun sairasta menoa. meno vitun diippi

19.04.2017 18:06 <S.Mäenala> Hyviä viestejä Sari-fani! Sinulla on oma erityinen tapasi..

19.04.2017 18:07 <S.Mäenala> katsoa asioita joskus vähän poikkeavistakin näkökulmista.


euronpetsi
Jäsen
Viestit: 82
Liittynyt: 05.03.2017, 16:52

Tuotto: -326.10 yks.

Palautus%: 76.26%

Panosten ka: 14.02 yks.

Vetoja: 98

Pisteitä: 39

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja euronpetsi »

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen ymmärtänyt että kaikissa vedonlyönti/ vedonlyöntiin rinnastettavissa peleissä ei siinä mielessä ole sen suurempaa mystiikkaa jotta niissä voisi voittaa ilman etua, mikään systeemi ei korvaa tätä asiaa. Etu saavutetaan joko laskemalla kertoimet paremmin kuin vedonvälittäjä, tai esim. pokerissa tekemällä parempia ratkaisuja kuin vastustaja. Näin saavutetaan etu joka realisoituu pitkässä juoksussa positiivisena kassavirtana. Eli, kaikki on lopulta tylsää matematiikkaa :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

19.04.2017 16:13 <MoppaJ> tää


Dimensioner
Avatar
Jäsen
Viestit: 714
Liittynyt: 05.06.2014, 20:15

Tuotto: +269.73 yks.

Palautus%: 103.12%

Panosten ka: 8.30 yks.

Vetoja: 1042

Pisteitä: 206
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat vedonlyöntisysteemi kehitelmät?

Viesti Kirjoittaja Dimensioner »

Mua kiinnosti lähinnä tässä se, että jos tällä nk. parhaalla systeemillä vetomäärä on noin 1500... ja kassankiero on suuri, niin kuinka moninkertainen kassan kasvu tällä 1500 vedolla tulisi noin keskimäärin tällä hänen systeemillään. Vai sisältääkö tämä 1500 vetoa useamman ns yrityksen olla "narkkiutumatta". eli kuinka nopeasta kassan kasvusta puhutaan.

Enkä lähe nyt kommentoimaan erikseen sitä onko systeemi mätä vai ei. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

-//- Panostus: 2020 Välillä Rankemmalla kädellä -//- 8 yks = ~1,5% . -//-

Oma Blogi: viewtopic.php?f=35&t=46901

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin