Yritin etsiä tietoa Kellystä tältä kantilta, mutta en sitä löytänyt joten kysytään nyt omassa ketjussa.
Käytän pöytälaatikkopelien panoksen laskemiseen Kelly /10. Kelly kuitenkin tuottaa melko vaihtelevia panoksia järjettömän isoista järjettömän pieniin, johtuen tietty osittain omien arvioiden epätarkkuudesta. Meinaan ottaa käyttöön ainakin maksimipanoksen, varmaan n 3 % kassasta, mutta olisiko myös minimissä mitään järkeä, 0,5%? Oletus siis tietenkin että kaikki pelit ovat OA <1. Kassan kasvu ei tietty ole näin optimia, mutta ainakin panokset "näyttävät järkevämmiltä". Järkeähän tässä sinänsä ei ole, muuta kuin kassan suojaamisen kannalta. Käytättekö itse vastaavia metodeja?
Osallistu kilpailuun - Jaossa Valioliiga-matka voittajalle! | Osallistu ilmaiseen pokeriturnaukseen - Tarjolla 500 € palkintopotti!
Panostus ja Kelly
-
jthein-
- Jäsen
- Viestit: 6
- Liittynyt: 06.12.2012, 19:10
- Pisteitä: 6


Minikommentit
18.05.2018 19:21 <Muikkuz> Varmaankin pitäis lukea OA>1.
18.05.2018 19:22 <Muikkuz> Ite siirryin peeseissä tasapanoksiin mutta eipä tulokset ole parantuneet.
18.05.2018 19:23 <Muikkuz> Omat vedot Kellyn mukaan. Tuommonen 3% maksimiveto varmaan ihan hyvä. Itellä se
18.05.2018 19:23 <Muikkuz> 3% ei kyllä pidä, jos oikein loistava kohde tarjolla.
18.05.2018 20:27 <Manny Hockey> kovin tarkalle kuulostais 0.5% panoksen minimivedot. 1-3% imo hyvä