Hakan viime pelien saldo on varsin hyvä. Ilmeisesti kai osaksi siitäkin syystä Lahdelle annetaan turhan vähän mahdollisuuksia tässä ottelussa. Käydään nyt vaikka Hakan 5 viimeistä peliä lävitse alkupaloiksi. Otteluista noukin tietty ne kohdat esille jotka mun mielestä on jollain lailla merkityksellisiä. Seikkoja jotka mun mielestä voi tulkita niin että Haka ei välttämättä juuri nyt ole kuitenkaan se kaikkein kovin joukkue...
Tamu-Haka 1-3 Kolmannella peliminuutilla Haka saa erikoistilanteen ja siitä maalin, tästä parikytäminsaa ja erikoistilanne päällä ja maali. Kenttäpelissä maaliluvuista huolimatta varsin tasaista, mm laukaukset 7-7, Hakan koutsi toteaa ekasta puoliajasta etteivät ensimmäisellä puoliajalla saaneet peliinsä sitä pelaavuutta mitä hän odotti. - "Hyvä asia oli kuitenkin se, että teimme kaksi maalia erikoistilanteista ", Huttunen totes. Tamun koutsi taas toteaa että kaksi ekaa maalia oli lahjamaaleja "kiitos" heidän merkkausvirheiden. Hakan hyvyyttä vai Tamun mokia...
Haka-Inter 4-0 Maaliluvuista voi jo päätellä että vastus oli mitä oli tällä kertaa. Inter "pelaa" lähinnä jotain ykkösdivarin fudista ja mm puolutusta hassutetaan "6-0"....Interin syksykin on taas ollut vähän niin ja näin...
HML-Haka 1-3 Kenttäpelissä Haka ei ollut niin ylivoimainen mitä maaliluvuista voisi luulla. HML:n musta kymmenminuuttinen ekalla puoliajalla riitti... 0-1 33 min, 0-2 39 min ja 0-3 43 min 8) Pelistä Huttunen toteaa että "emme pelillisesti olleet parhaimmillamme, mutta olimme hyökkäyspäässä tehokkaita"
TP47-Haka 1-4 0-1 7 min, 0-2 10 min ja 0-3 26 min
Haka-Jazz 1-0 Uefa-cupin peli painaa vähän päälle, Haka voittaa vain niukasti hyvin puolustaneen jazzin.
Kaikki kunnia Hakalle voitoista, mutta kyllä uskaltaisin sanoa että osa noista tuli aika helpolla, saatiin pelin alussa äkkiä monta maalia, vastustajien pelillinen taso ja taistelu vähän niin ja näin. Lisäksi Huttunen itse ei noista peleistä todennut sen kummemmin että joukkue olisi pelannut todella hyvin tms ylistystä
Mun mielestä Lahdelle helpostikkin tässä lähelle 30%. Expektillä kerrointa Lahdelle 3.95 ja tietty 1X -vaihtoehtoakin vois miettiä...

Minikommentit