TAMU- FC Inter 54-28-19
En juuri peliväsymystä tässä pelkää,mutta pelaajien "yli" täsmällinen/tarkka puolustuspeli saattaa jossain vaiheessa kyllä lipsahtaa...Itse henk koht en usko sen tapahtuvan tänään,mut TAMU ei helpolla voittoa kotoa anna! Enkä usko,että tänään ropisee lujaa omissa ,koska aiemmissa pidetty maali tyhjänä!Puolustus on luja mutta kyllä sinne vielä maalejakin menee se on selvä! Itse luulisin,että interin myös vaikeampi käyttää huippuhyökkääjä kalustoa,kun vettä sataa ym JA tuo usko TAMUN puolustuksella on kohdillaan!! Mielestäni interille näistä pohjatiedoista voitto lähtee sen 1/5 kotiin mutta ei vähempää! Tuota tasapeliä pidän oikeastaan vieläkin lähempänä kuin 30% mut en lähde sitä vain ajatuksella enempiä nostelemaan ja vesisateella,koska NORM mikä nyt sit on normaalia Tamu puolustaa ja tekee sen 1 vaadittavan maalin ja voittaa 1/2 peleistä! Siispä muiden antamilla pojatiedoilla,kun en itse kerinnyt tutkimaan, päädyin tähän ja Tamua pelaan, TASURILLA varmistus tai 0-0 vielä tulosvetoon...Kiire taas yllätti mut nyt krt katsomaan
Hyvinpäs ehdin ennen matsin alkua kirj. pelit, pikku kiire tuli ko.matsia katsoon ja SIT ei pääse edes sisään
No positiivistä oli se, että varmistuksen sai lyödä ylikertoimena kans
Tamu 1 2.20/2.0 2.1% = 2.29u
Tamu u2.25 1,95/_____ 1%= 1.09u En laskenut tarkkaa rajaa mut pelaan, kuten oon sanonu myös ohi kellyjen,vaikka ne "pohjana" toimivatkin!Ei siis sokeana kaik ylik samalla kellyllä.VÄÄRIN ammattipeluri mielessä mut mulla toiminu,joten jatkukoon!!
Tamu x 3.4/3.33 0.7% = 0.76u
Toin tuon x varmistuksen tänne kans,jottei ihmiset ala ihmetteleen et yritän huijata tai jotain kun ei o kai tän forumin tarkoitus

Minikommentit