Tänään on 25.06.2026, 06:30.

Osallistu kilpailuun - Jaossa Valioliiga-matka voittajalle! | Osallistu ilmaiseen pokeriturnaukseen - Tarjolla 500 € palkintopotti!

Lilleström

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Lilleström

Viesti Kirjoittaja parre »

Oddsnetiltä poimittuja keskusteluja

Vålerenga er totalt ute å kjøre, det er krisestemning på gang, journalistene spør et norskt fotballikon som Kjetil Rekdal om det er på tide å gå av. Lillestrøm er i finfin form og sterke på hjemmebane. 1.95 på H er absolutt verdt noen kroner spør du me

Og nå er også Ohr solgt (til Stabæk).

De to siste erhvervelsene til Vålerenga er ikke spilleklare før kampen mot Bodø/Glimt - kun Jalland kan spille i morgen.

Det betyr at VIF stiller uten Hovi, Holm, Kah, Ohr (og Grahn) i forholdt til cupkampen, mens Indy og Dadason er borte på LSK.

VIF er dårlige for tiden, LSK er sterke hjemme. Jeg har kjempetro (objektivt sett) på hjemmeseier i morgen.


Men til informasjon må jeg legge til at jeg er LSK-supporter (og derfor kanskje er en smule inhabil).

Nämä riittävät mulle pelaamaan lilleström -1 @ 3,10 cb 4%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vedonlyöntibonus 100 % bonus 50 € LumiCasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin